søndag den 18. september 2011

Stilhed før stormen

Der er meget stille her på bloggen for tiden. Det skyldes ikke så meget, at jeg er startet på arbejde igen, fr jeg er vist kørt ind igen. Men til gengæld solgte jeg min 2V'er i sidste uge, og siden da har jeg ligger i mental vandret position i forsøget på at finde os et nyt hjem på 1½ måned...

1. November er nok en rimelig optimistisk overdragelsesdato, når man ikke selv har en ny bolig klar. Men som markedet er, skal man vist slå til, når man får et rimeligt tilbud. Så det gjorde jeg.

Når jeg endelig har tid til at gå på nettet, så er det ikke for at læse blogs, men for at gå på boliga. Jeg pløjer mig igennem stribevis af boligopstillinger. Vi skal bare have et værelse til - og have råd til at bo der. Det er nemmere sagt end gjort. For der er jo en masse mellemregninger med hensyn til skole, grønne områder/have/altan, transport, familien og hjemlighed.

Spændende, om vi har et sted at bo 1. november!

2 kommentarer:

  1. GAWD, kvindemenneske - det var her jeg nåede til for et par måneder siden. Nu er vi i december, og du har sidst givet lyd d. 11/11 :D

    Jeg skal spørge dig om noget - smider du mig ikke lige en mail-adresse?

    /kristina

    SvarSlet
  2. Endnu en kommentar, der har undslippet mine vintertrætte øjne. Jeg er ikke helt med på vores forbindelse til hinanden, Kristina? Kan ikke helt udlede noget af linket til dit website med ellers fantastiske billeder. Hvis du ser dette nogensinde, så kan du måske give et nyt pip med nyt clue på seneste indlæg på bloggen?

    SvarSlet