tirsdag den 9. august 2011

6 dage igen!

Jeg fatter det ikke.

Tilbage i mørke februar måned startede jeg denne blog for at få lidt perspektiv på mit barselsliv. Og nu er det slut om få dage. På mandag pakker Elvira sine ting og flytter hjemmefra starter i vuggestue! Hvad skal hun egentlig dér? Hun skal da gå hjemme sammen med mig mindst indtil jul??

Eller også skal jeg starte på arbejde til september... Ikke sjovt. For hun er jo kun snart ni måneder. Ludvig var 13½ måned og ultra klar, da han startede. Det er Elvira ikke. I går blev hun passet en eftermiddag af min mor, som hun udmærket kender, og hun var ved at tude om aftenen, da jeg kom hjem og ikke tog hende op i samme sekund hun så mig. I dag har hun vogtet på alle mine skridt og blev bekymret nede i Netto, da jeg gik om bag vognen, hvor hun ikke kunne se mig, for at lægge indkøbsposen ind.

Det bliver ikke sjovt for nogen af os. Godt at vi har 14 dage til at komme overens med det, inden jeg starter og en helt anden virkelighed kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar