mandag den 31. januar 2011

Badetid

Da jeg for et år siden besluttede mig for at få udvidet mit skabstoilet til et badeværelse (omend lille, så dog et badeværelse) for at få sløjfet brusekabinen i soveværelset, havde jeg tre formål:

1. Gøre plads i soveværelset til en babyseng
2. Gøre lejligheden lettere at sælge, når vi (forhåbentlig snart..!) skal flytte til en større lejlighed
3. Gøre det muligt at gå i bad om aftenen, når det bare ikke kan flaske sig på andre tidspunkter af dagen.

Badeværelset stod klar to måneder for Elvira meldte sin ankomst. Og har nu indfriet alle tre formål (selvom nr. 2 stadig er på ønskestadiet). Men når det kommer til aftenbad, havde jeg nu ikke forestillet mig, at de ville blive så aktuelle - eller at de skulle foregå kl. 22.30.. Men hvad gør man ikke for faktisk at få et bad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar