tirsdag den 31. maj 2011

Søskendekærlighed

Storebror var småsyg her til morgen med tør hoste og fik lov at blive hjemme fra børnehaven. Det viste sig dog hurtigt, at han mest var lidt forkølet og at han savnede sine venner. Men lillesøster nød opmærksomheden, som så i stedet pludselig blev hende til del:



Jeg synes jo ellers, at jeg er ved at være lidt tyndslidt i kanterne og kan til tider have lidt svært ved at huske at se det sjove i mine børns påfund og lave lidt sjov med det hele. Men sådan et øjeblik er jeg ret glad for at have mit kamera lige ved hånden, så jeg kan hive billederne frem og minde mig selv om, at det var derfor, jeg fik nummer to...

De er sgu det hele værd. Og hvis de ikke er alligevel har jeg da nu et par meget gode billeder til en salgsannonce med mængderabat på Den Blå Avis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar